sobota, 6 kwietnia 2013

diy ozdobny dekolt- co zrobić, gdy głowa nie chce przejść przez otwór w koszulce??

Pomysł na mój pierwszy tutorial przyniosło samo życie. Kupiłam mojej Lenie bluzkę, która po przymierzeniu w domu okazała się za ciasna, i za nic nie chce przejść przez głowę, a że szkoda mi jej było to wymyśliłam jak ja przerobić i tym pomysłem chce się z wami podzielić!
Cała przeróbka zajęła mi 15 minut, a efekt końcowy mi się 
podoba:)





No to zaczynamy:)
Otwór na głowę trzeba ewidentnie powiększyć.
Najpierw robimy dwa nacięcia na 
szwach.


Przykładamy ekierkę, malujemy równy trójkąt i wycinamy!



Następnie przyszywamy ozdobna koronkę.
Ja swoją wycięłam z bluzki która kiedyś kupiłam w chiucholandie za grosze.
Zaczynamy od szwu który zawijamy w trójkąt.






Z tej samej bluzki wycięłam kawałek tiulu i podszyłam wycięty trójkąt.






Dla ozdoby możemy do naszego nowo powstałego dekoltu przykleić/przyszyć jakaś kokardkę bądż kwiatuszek.
Ja chciałam wypróbować mój nowy pistolet z klejem i zrobiłam kokardki z tasiemek.
Pistolet okazał się super oszczędzaczem czasu, a to lubię najbardziej:)





Kokardki przykleiłam  klejem , mam nadzieje, że się nie urwą:)




Z resztek zrobiłam pasującą do bluzki ozdobe do włosów.
Potrzebowałam zwykła gumkę, ścinki tiulu które powiązałam na gumce w kokardki i trzecią zrobiona przeze mnie kokardkę, wszystko złączyłam ze sobą za pomocą kleju.


No i gotowe:)
Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mojego bloga:)


moja modelka  :)







1 komentarz:

  1. Przecudne. Moja córeczka tez by była zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń