wtorek, 2 lipca 2013

Białe natchnienie-opaski na chrzciny i roczki/stroiki ślubne do włosów.

Koleżanka poprosiła o kwiatki do weselnego koka-białe z różowymi dodatkami, oczywiście skończyło się na całej serii kwiatków z organzy, gdyż moje zmęczone dziecko dziś spało 4 godziny i miałam trochę czasu!!:)

Starałam wymyślić uniwersalne kwiatki które będą pasowały i do opasek dla małych dziewczynek i do ślubnych stroików do włosów.
Dobrze się złożyło ,że w Centro była wyprzedaż akcesoriów i nakupiłam tam fajnych wsuwek i gumek do włosów, które postanowiłam dziś wykorzystać.

Oto efekty mojego dzisiejszego szaleństwa:)



Stroiki  do włosów na wsuwkach.






















Duże kwiaty do włosów- stroiki ślubne do weselnych koków :)















Od tego kompletu dla Klaudii się zaczęło:)



Opaski dziecięce na specjalne okazje: chrzciny, roczki, wesela, sesje foto.

Moja modelka dziś była kapryśna no cóż gwiazdy tak mają :)



















4 komentarze: