czwartek, 12 września 2013

Srebrna Agrafka- już tam jestem :)

Witajcie kochani!!

Co tam u Was słychać ??


Ja postanowiłam się rozwijać i założyłam sobie konto na Srebrnej Agrafce :)

Powoli wrzucam tam moje oferty, bo mam ich koło 300,a jest to dość pracochłonne.Sam serwis jest dość prosty i sympatyczny:)

Nie ma opcji kopiowania ofert, każdą trzeba od nowa umieszczać, to jest jedyny minus, przynajmniej dla mnie .
Oprócz tego same poruszanie się po serwisie jest intuicyjne. Odpowiedz na moje zgłoszenie dostałam bardzo szybko i mogłam otwierać moja drugą galerię ;)

A co najważniejsze od razu znalazłam się w polecanych produktach na pierwszej stronie, co jest bardzo fajne,bo widać ,że serwis dba o każdego, a nie tylko o swoje "gwiazdy", tak jak w innych serwisach.




Bardzo się ucieszyłam bo już wczoraj po kilku dniach w tym serwisie dostałam pierwsze dość fajne zamówienie  także polecam , ja jak zwykle mam nadzieje ,że moje prace się spodobają :)

Wczoraj także dostałam zaproszenie od serwisu artillo.pl,
na otworzenie tam swojego sklepu, ze względu na duże zainteresowanie moimi produktami:)
Pyszczek Dagusi się cieszy,jest mi bardzo miło,
więc jak skończę na srebrnej agrafce, to zajmę się tym portalem.


Zapraszam serdecznie poniżej widget mojego sklepu na srebrnej agrafce :)





2 komentarze:

  1. Srebrna Agrafka wie co dobre :) bardzo podobają mi się Twoje rzeczy :) pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy warto się wystawiać na srebrnej agrafce? jak tam idzie sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń