piątek, 25 października 2013

Szary kuferek "Katniss" z filcu ze złotymi stożkami "- mój projekt na oryginalną torebkę.

Witam.
Wczoraj była amarantowa torebka z filcu dziś jest szara.
Tą uszyłam z myślą o sobie,bo kupiłam nowy szary płaszczyk na zimę ze złotymi zamkami i żadna torebka nie pasowała mi do niego idealnie,więc musiałam zrobić ją sobie sama;)
Postanowiłam nazywać jakoś moje torebki.
Będą to imiona moich ulubionych książkowych bohaterek.

Tą postanowiłam nazwać :

"KATNISS"

Kto wie z jakiej to książki ?? :)

Torebkę wystawiłam na sprzedaż,podszewkę można sobie wybierać dowolną, uszyję według wymagań.

12 kolorów filcu do wyboru!!!

Linki do sklepów na dole postu.



Szara torebka z filcu ze złotymi  ćwiekami.

Kuferek DIY  z filcu.


Kupując trzy kolory filcu tak się zagalopowałam ,że nie zauważyłam wymiarów szarego który był węższy, ale dłuższy od pozostałych.

Tym oto sposobem dostała kawałek
 o wymiarach 150 cm na 33 cm.




No i nici  z mojej torebki -pomyślałam...

Co ja zrobię z takimi wymiarami...?

Przespałam się z tym i zaczęłam kombinować.

Zrezygnowałam z mojej dużej szarej torby na rzecz zgrabnego kuferka.

Kartka ,ołówek i trochę wyobraźni załatwiły dość szybko mój problem.

Geometrie zawsze lubiłam więc problemów nie miałam.

Prostokąty i trójkąty,prosto ze sobą połączone dały moim zdaniem niezły efekt.




Jak uszyć torebkę.


Torebka z szarego filcu.

Filcowe torebki DIY.



Ozdoby w postaci kilku zaledwie złotych stożków dodały całości trochę ostrości hehe :)

TOREBKA Z SZAREGO FILCU.

Podszewka tej torebki to moja letnia sukienka ;)

Torebka DIY.


Całość uszyłam bardzo szybko,filc miał grubość 3 mm szyło się go o wiele lepiej.


Kupujcie ten filc i bawcie się dobrze.
Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam.
Buziaki :*

Poniżej obie moje nowe torebeczki:)


Jak uszyć torebkę z filcu.

Hand made felt bag.

DIY bag from felt.

6 komentarzy:

  1. Piękna! Można zapytać gdzie kupujesz filc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję na allegro ten akurat u sprzedawcy skrzyniaskarbów http://allegro.pl/listing/user/listing.php?p=2&us_id=28916651 czekałam na paczkę dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. G E N I A L N E!!!!!!Jak chciałabym umieć szyć takie torebki:-)!!!Są przepiękne.Załóż sklep.Chętnie bym taką kupiła.Masz talent.Naprawdę. A wierz mi widziałam już sporo torebek i rękodzieła i do tej pory żadne z nich aż tak mocno nie podbiło mojego serca i zmysłów estetyki.Są przepiękne!!!!Kobieto Gdybyś takie szyła :czerwone ,zielone, niebieskie ,szare to by wszystkie dziewczyny kupowały!!!Są PRZECUDOWNE!!!:-);-):-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby chodziło o bohaterkę "Igrzysk śmierci"? :) torba wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa torby pochodzi od Katniss Everdeen.

    OdpowiedzUsuń